Tänään kuulemme luomanne mallit/ohjeet tms. tuotokset opettajan verkostoitumisen apuvälineeksi. Kukin antaa esittävälle opintopiirille huomioita perustuen opintojakson arviointikohteisiin ja -kriteereihin. Kertauksen vuoksi ne on lueteltu tässä:
Niiden pohjalta loin jo valmiiksi muutamia kysymyksiä, joihin vastaamalla voi vertaisarviointia aloitella esitystä kuunnellessa:
- Arviointikohteet:
- Ammatillisen koulutuksen yhteistyöverkostot
- Työelämälähtöisyys ja aluevaikuttavuus ammatillisessa koulutuksessa
- Opintojakson arviointikriteerit
Opettajaopiskelija osaa toimia erilaisissa ammatillisen koulutuksen ja yritys-, yhteistyö- ja muissa sidosryhmäverkostoissa. Hän osaa toimia sekä työelämän kehittäjänä että alueellisena vaikuttajana opetusta toteuttaessaan.
Niiden pohjalta loin jo valmiiksi muutamia kysymyksiä, joihin vastaamalla voi vertaisarviointia aloitella esitystä kuunnellessa:
- Osaavatko opintopiirin jäsenet toimia ammatillisen koulutuksen kentällä yritys-, yhteistyö- ja muissa sidosryhmäverkostoissa?
- Miten se ilmenee?
- Osaavatko opintopiirin jäsenet toimia työelämän kehittäjänä ja alueellisena vaikuttajana?
- Miksi?
- Onko opintopiirin esitys sopiva opettajan ammatillisen verkoston rakentamisen ohjeeksi/malliksi? Miksi?
- Muita mieleen tulevia asioita...
J
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti